Underlig hunddröm

Gud vad konstigt. Vaknade precis ur en jätteskum dröm och insåg att jag måste skriva ner den innan den flyr! Det jag minns är att jag och Sandra (med Louie, som jag för övrigt bara träffat en gång, Sandra alltså, inte Louie) jobbade med enmassa valpar som vi gick ut med. Typ som ett hunddagis. Fast med valpar. I en lägenhet. Och det var inte allt konstigt att vi sov där, inte heller att valparna aldrig blev hämtade eller lämnade trots att de hade ägare.

På kvällen när vi var ute med alla valparna (det var typ femton stycken och när vi var inne låg allihop i sängen och på golvet i sovrummet mest hela tiden verkade det som) utanför huset som vi bodde/jobbade i, så kom det några typ maffia killar och började prata med oss. :S De sa att de ville att Sandra och en av valparna skulle hänga med någonstans, jag minns inte vart eller varför. Men hon vägrade, så de försvann i en svart bil.

Sen på morgonen vaknade vi av att en av valparna pep och ville ut. Sandra tog det direkt och sa bara "håller du lite koll på bilarna?" och jag sa "ja" och satte mig vid fönstret som om det var det mest naturliga i världen. Så som det ofta är i drömmar. Jag satt och tittade ut genom fönstret på Sandra och valpen när hon gick över med den till gräsmattan och spanade stint på bilarna som var parkerade och parkerades vod huset. När som helst kommer maffian och kastar in Sandra i bilen, tänkte jag! Men de gjorde inte det, och så kom Sandra in!

Inte så långt efter det höll vi på och klädde på oss och skulle just göra i ordning valparna, när Leone (som jag tror jag träffat två gånger i verkligheten i alla fall :P) kom in genom ytterdörren. Inte heller det var konstigt, att hon inte plingade på eller så där, hon bara var där. Zoë, som tydligen också var med (det visste inte jag förrän här), rusade mot Leone och skällde som hon gör ibland när hon tycker människor är läskiga. Jag och Leone fattade ingenting. Men när Zoë kom nära blev hon lite osäker på om det här kanske var en person som hon tycker om ändå, så hon visste inte riktigt vad hon skulle göra. Jag sa skämtsamt "ska du ge mig godis eller klippa mig?" som om det var så Zoë tänkte, som en referens till att Leone har klippt Zoë en gång och det kanske hon mindes. Och Leone sa "ja det ska jag", och tog fram en sax. Det var lite oväntat.

Sen vaknade jag.

Strange! Är det ett tecken att jag ska starta valp-dagis? Eller att Sandra har ihop det med maffian? Eller att Leone ska klippa Zoë?


XD

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahahahaha asg xD ojojoj:P

2009-07-11 @ 08:57:39
URL: http://www.sandraochlouie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0