Those were the days

Sandra frågade om en bild på Zoë i second puppy, som jag hade i förra bloggen. Vilken nostalgi det är att titta på de bilderna! Hon var så fin, jämn i färgen (ja, mer än nu i alla fall, allt är ju relativt). Det blev aldrig någon utställning för vår del. Jag tappade sugen när jag insåg att jag faktiskt inte kunde avla på henne så jag klippte ner. Sen har hon varit mer eller mindre nerklippt sen dess. Det var två år sedan ungefär. Men gud vad jag längtar efter nästa hund som jag kan ha i utställningsklippning!

Men här kommer i alla fall de två bilderna som jag har som visar upp hennes snygga frilla, som Leone klippte.


Dagen efter klippningen.


Någon eller några veckor senare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå där är dom ju:D vilken snygging :) nu med förstås;)

2009-07-10 @ 21:38:45
URL: http://www.sandraochlouie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0