Snart är instruktörsutbildningen slut...

Det känns alldeles konstigt. Kommer på lite då och då att "nu är det inte så långt kvar på utbildningen". Och visst, det känns kul att snart vara utbildad instruktör, men tråkigt också. Vill inte att utbildningen ska ta slut. Skulle så gärna vilja börja en ny när den här är slut, men jag har inte råd, jag måste finna mig i det.

Det som gjorde nu att jag kom på det här och blev lite depp, var att jag satt och skrev en bokrecension på en bok som jag läste klart idag. Skulle pricka av den på litteraturlistan och insåg att jag bara har två kursböcker kvar att läsa (av sexton). Hur har jag hunnit läsa alla de böckerna? Känns inte alls som att jag läst så många. Men jag måste ta tag i de andra inlämningsuppgifterna också, sjukdomar och raser och budget. Och så måste jag lära Zoë "åttan".

Nu på kvällen tog jag, Pirre, Zoë och Geisha en promenad. Vi var väl ute i 45 minuter eller nåt sånt, en skön, lugn kvällspromenad. Lite kyligt var det faktiskt. Och vi har tränat mycket filten idag, så jag tror att Zoë är ganska nöjd. Imorgon ska jag åka in till stan och handla lite, så då får Zoë klara sig med farmor och Pirre här ute i stugan. Får bli en långpromenad när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bara en "billig digitalkamera.." EasyPix, bra filmkvalitè men bild-nja..inte så värst..dock väldigt lätt att knäppa kort med..minnet från böran är dock väldigt litet men går förstås att fixa mer minne..

2009-07-13 @ 23:12:28
URL: http://www.sandraochlouie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0