Hundkurser... vilket slit!

Jag har suttit i två dagar och planerat inför min hundkurs. Vilket himla jobb det är, mycket mer än man tror! Nu har jag precis skrivit klart ett övningshäfte på sju sidor som jag kommer att ge till kursdeltagarna när kursen är slut. Där finns alla övningar som är med på kursen + några till. Det tog lååång tid då jag samlat övningar både från Hundens Hus-häftena och flera böcker. Bläddrande hit och bläddrande dit. Men det är kul! Och man blir så himla peppad att träna själv. Jag tänkte att om några minuter ska jag gå ut och träna med Zoë. Exakt vad det blir vet jag inte riktigt än... Får avge rapport när jag kommit in. :D

Ut i det härliga (?) vädret!

Kommentarer
Postat av: Sophie o Aston

Hej hej! Kul att du tittade in på min sida! Jätterolig rubriksbild du har!

2009-07-10 @ 14:40:58
URL: http://www.velangilala.se
Postat av: Fia&Safira

Åh jag vet, det tar så mycke längre tid än vad man tror att planera- men precis som du säger man blir pepp av det! O det är ju så himla roligt. Ska bli kul att vara med på åtminstone två av dina kurstillfällen. Nu sitter vi och väntar på att resten av klanen ska komma som ska med upp till Norrland- jag har BARA en stor backpacking ryggsäck, en stor handväska, Safiras bur, min labtop och en videokamera med mig ;) Vi har internet tydligen, vårat sommarställe börjar bli modernt haha jag blir chockad faktiskt. Tur att vi inte har någon teve iallafall, de skulle bli för mycke för mig. Sen måste jag leta efter täckning till min telefon så lite lant känsla finns forfarande:) Meeen det kommer inte vara dött ifrån våran sida, haha! Kramar

2009-07-10 @ 17:24:38
URL: http://madisonochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad kul att du blir peppad:)

2009-07-10 @ 20:26:19
URL: http://www.sandraochlouie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0